maanantai 28. tammikuuta 2013

Tiettyjen asioiden vuoksi olen ollut tänä aamuna erittäin huonolla tuulella, tai ei, se ei kuvaa olotilaani. Olen ollut hyvin kypsä saamani kohteluun ja erään ihmisen toimintaan. Mutta ei siitä sen enempää.
Olen yleenä aloittanut nämä kotityöskentelypäiväni kirjoittamalla kakkoskässäriäni eteenpäin. Päivän ensimmäisen tunnin käyttänyt siis sen työstämiseen.
Tänään ei ollut kyllä toivoakaan siitä. Työn alla oleva tekstini ei olisi saanut mitään tuosta mielentilasta.
Mutta koulujutut sitten saivatkin. Naputtelin apinan raivolla (miten apina raivoaa?) erästä koulujuttua eteenpäin ja olen tyytyväinen lopputulokseen. Olen myös jo hieman rauhoittunut, joten kai tämä tästä taas.

Paremmalle tuulelle tulin myös alla olevista videoista, jotka ovat  Rock the Ballet:sta. Toukokuussa olisi Suomessakin ja mietinnän alla olisinko valmis maksamaan lipuista niin paljon nähdäkseni shown livenä. Hieman houkuttaisi.





Nyt jaksaa taas jatkaa päivän puuhia :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti