maanantai 11. kesäkuuta 2012

Hieman kliseistä kirjoittaa teksti ja julkaista se ajoitettuna syntymäpäivälleni. No, joskus kliseet ovat vain parhaita!

Mitä haluaisin sanoa itselleni kun katson menneitä vuosia taaksepäin?
Kolmekymmentä elettyä vuotta on loppujen lopuksi hyvin vähän. Toisaalta nuo vuodet pitävät sisällään niin paljon asioita, ettei vuosien määrää voi pitää vähäisenä. Nuo vuodet pitävät sisällään tähänastisen elämäni.

Olen selvinnyt paljosta.
Särkynyt, mutta sen kautta tullut entistä vahvemmaksi. Hyvällä tavalla.
Olen vihannut, rakastanut, itkenyt ja nauranut. Tuntenut ja ollut tuntematta.
Menettänyt paljon, mutta saanut sitä enemmän myös takaisin.

Mennyt on muovannut minusta sen, joka olen tänään.
Tulevaisuus pitää sisällään suuria salaisuuksia, jotka saan tietää askel kerrallaan.

Yleviä sanoja.
Mutta juuri tänään olen onnellinen siitä, että olen minä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti